Fungsi Jeli Gamat Emas (Royal Gamat Liquid Tradisea)


Ekstrak baka Gamat Emas tulen, lebih 50 sebatian bio-aktif lebih 80% kolagen, kaya dengan pelbagai zat galian.

- Baik untuk wanita selepas bersalin, membantu menyembuh luka-luka pembedahan dan memulihkan fungsi sistem peranakan

- Mempercepatkan pemulihan tenaga dan mengelakkan keletihan.

- Membantu penyembuhan ulser, gastrik dan pendarahan usus.

- Mengurangkan sakit urat dan kesakitan pada otot badan dan sendi

- Membantu mengurangkan simptom sembelit dan penyembuhan masalah buasir.

- Menenangkan fikiran dan mengurangkan tekanan.

- Bertindak sebagai pelali atau sebagai penahan sakit semulajadi.

- Mengurangkan gejala masalah resdung dan asma atau lelah.

- Merangsang kecantikan kulit, meningkatkan peredaran darah, menguatkan struktur, melembutkan serta mempertahankan penuaan pada kulit.

- Mencegah kanser.

- Menyembuhkan kulit terbakar, menghidupkan tisu & sel badan.

- Boleh membuang toksik dalam badan.

- Boleh menghentikan batuk, selsema (mengeluarkan kahak).

- Boleh merawatkan penyakit seperti paru-paru, tekanan darah rendah, mati pucuk, darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, gout dan lain-lain.


Klik sini untuk info produk :


HARGA : RM 95 (Tidak termasuk postage)

Untuk pembelian terus klik link di bawah : https://bit.ly/OnlineShopTradiSea . Untuk info boleh hubungi kami terus di : wasap.my/60183597495/InfoProduk


DISCLAIMER/PENAFIAN :
Info yang terdapat di dalam blog ini bukan idea asal saya semata-mata. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pengguna produk Gamat sejak 2005 saya terlibat dalam industri Gamat dan lain-lain sumber yang dipercayai.

Produk Gamat Tradisea bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda dinasihatkan untuk mendapatkan rundingan daripada pakar perubatan yang bertauliah terlebih dahulu.

Apa yang kami nyatakan di blog ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa berdasarkan kajian-kajian yang telah dilakukan dan dari ulasan pengguna sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini.

Comments

  1. menarik kan khasiatnya..tidak disangka gamat sekecil tapak tangan mempunyai khasiat yang begitu tinggi.

    ReplyDelete
  2. tapi the best kalau nak kesan yg lebih ketara amalkan jeligamat gold dgn spirulina..baru power.

    ReplyDelete
  3. ape beza jeli gamat dgn jeli gamat gold

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam.

      bezanya Jeli Gamat Gold bertindak 2 kali ganda drpd yg lama. Ibarat 2 botol jeli gamat bersamaan dgn 1 botol jeli gamat gold shj dr segi keberkesanannya. ni kerana dlm gamat gold kita tingkat 30% ekstrak gamat emas tuk kesan yg optimum. sebab tu bg mereka yg pertama kali makan terutama yg da masalah kesihatan dlm masa 2-3 hari telah mula merasakan kesannya. Lagi pun tidak lama lagi pengeluaran jeli gamat akan diberhentikan dan memfokus kepada jeli gamat gold shj.

      Delete
  4. Salam sejahtera.anak saya kini berusia 3 tahun menghidap sakit jantung berlubang sejak lahir dan dijadual untuk membuat pembedahan (jika perlu)pada usia 5 tahun nanti. Saya nak tahu adakah jeli gamat gold ini sesuai diberi kepadanya dan bagimana nak guna. Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam sejahtera jacy.

      Bagi kes jantung berlubang alhamdulillah kita dah ramai testimoni2 yang telah mencuba jeli gamat gold. sehingga ada yang akhirnya tidak jadi melakukan pembedahan kerana lubang tersebut telah pun tertutup. Gamat mempunyai elemen memulih dan memelihara sel..ia merangsang pertumbuhan sel2 baru yang sihat yg akhirnya akan menutup lubang pada bahagian jantung tersebut. Cuma bagi membantu kesihatan anak puan lebih baik sy cadangkan puan beri juga anak makan jeli gamat gold bersama krill omega plus untuk fungsi jantung dan spirulina pacifica untuk memberi khasiat yang maksimum pd sel untuk berfungsi dgn baik.

      Delete
  5. Salam sejahtera..
    Terima kasih atas penjelasan yang sangat melegakan dari encik. Saya dah mulakan beri anak saya jely gamat gold ni sejak 2minggu lalu atas bantuan seorang rakan yang suggest produk ni dari kl. Saya nak tahu kalau d area kota kinabalu sabah ada stokis yg edar produk ni supaya senang saya nak dapatkan produk yang encik sarankan. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sejahtera jacy. Macam mana keadaan anak. Since d kk susah nk dptkan stok. Sy cdg jacy register jd member. Amik stok 10 botol lebih jimat sebenarnya.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Khasiat Luxor Jeli Gamat GOLD

Apakah Gamat?