Khasiat Minyak Urut Gamat Aromaterapi Serigama


Diadun dari minyak yang bermutu tinggi yang terdiri daripada campuran :

(+) Minyak Tunas Gandum
(+) Minyak Biji Anggur
(+) Minyak Biji Bunga Matahari
(+) Minyak Zaitun
(+) Minyak Kayu Putih
(+) Minyak Halia 
(+) Minyak Lada Hitam
(+) Minyak Kacang Soya
(+) Minyak Sawit
(+) Vitamin E dan
(+) Pati Gamat tulen yang telah diproses.
(+) Ia dirumuskan dengan pati minyak Serai Wangi yang memberi aroma yang sensasi dan merangsangkan kulit.

Kenapa Anda Perlu Menggunakan Minyak Urut Gamat Aromaterapi Serigama?


(+) Menyenangkan proses mengurut & tidak panas. Sangat sesuai disapukan pada bayi. Ketika proses urutan, akan menyebabkan saluran darah mengembang dan melancarkan pengaliran darah serta menghilangkan rasa tidak selesa pada perut akibat kembung.

(+) Menyerap ke dalam kulit bagi meredakan kelesuan dan juga ketegangan otot-otot. Sangat sesuai bagi mereka yang suka bersukan, sapu terlebih dahulu pada bahagian otot yang berkenaan sebelum bersukan dan makan Jelly Gamat Gold sebelum bersukan. Ia dapat membantu memperbaiki semula sel-sel yang rosak ketika bersukan.

(+) Campurkan dengan Gel Gamat GOLD dapat membantu menegangkan tisu-tisu dan lapisan kulit kendur terutama bahagian payudara dan punggung. 

(+) Membantu mengurangkan selulit, lemak dengan teknik urutan yang betul.


(+) Mengurangkan tekanan atau stress (menenangkan) dan menyegarkan. Caranya sapukan minyak urut gamat pada tapak tangan & gosokkan pada bahagian tengkuk dan sedut bau aromaterapi pada tapak tangan tadi.

(+) Sapukan pada bahagian pusat ketika sakit perut. Bagi wanita yang mengalami masalah senggugut boleh disapukan pada bahagian ari-ari untuk mengurangkan kesakitan.

(+) Menggantikan minyak cap kapak, minyak cap harimau, vicks dsb.

(+) Bagus untuk sapu di seluruh badan (berkhemah) dalam hutan, elakkan pacat dan gigitan nyamuk.

(+) Cepat meredakan demam panas terutama pada bayi & kanak-kanak untuk mengelakkan kesan kena tarik (sawan) akibat demam panas. (Campurkan dengan Gel Gamat GOLD dan sapukan pada bahagian dahi) 


(+) Menghilangkan rasa mengantuk terutama ketika memandu. (Sapukan pada bahagian atas kelopak mata, belakang tengkuk dan sedut bau aromaterapinya)


Tips Tambahan (Rahsia Belaian Kasih)

(+) Sebelum masuk tidur, belailah diri anda dengan mencampurkan Minyak Urut Gamat Aromaterapi dengan Losyen Badan Gamat bagi menyenangkan proses mengurut dan urut anggota badan dari bahagian leher hingga ke hujung kaki.

(+) Kesannya terasa seperti anda sedang melakukan Urutan SPA Badan. Baunya yang harum memberikan anda rasa ketenangan dan berasa nyaman ketika hendak tidur.


Sangat menjimatkan.

Cubalah hari ini!

HARGA : RM 33 sm / RM 37 ss (Termasuk Postage)

Comments

Popular posts from this blog

Khasiat Luxor Jeli Gamat GOLD

Fungsi Jeli Gamat Emas (Royal Gamat Liquid Tradisea)

Apakah Gamat?